Написати нам  -  Розмістити статтю  -  Телеграм  -  Facebook  -  YouTube.новини  -  На головну 


   

Як малому бізнесу отримати клієнтів з Інтернету? 7 перевірених порад


Не важливо, наскільки хороші ваші товари або послуги, бізнес не принесе вам ні копійки, якщо клієнти не захочуть у вас купувати. Немає клієнтів — немає прибутку.
Як малому бізнесу отримати клієнтів з Інтернету? 7 перевірених порад


Більшість малих підприємств відчувають важкі часи або й зовсім зазнають невдачі не через те, що клієнти не хочуть у них купувати, а через те, що вони навіть не підозрюють про існування продуктів/послуг цієї компанії. Тому реклама в Інтернеті є тим самим ключем до контакту з потенційними клієнтами.

Для багатьох компаній просування онлайн є суттєвою проблемою. У цій статті ми розберемо прості, недорогі, але при цьому високоефективні способи інтернет-просування та реклами, ефективність яких перевірена на практиці.

1. Спробуйте PPC (контекстна реклама).
Щоб знизити витрати, налаштуйте таргетинг таким чином, щоб вашу рекламу бачили ті люди, які найбільш підходять під образ вашого потенційного покупця. Також не забудьте вказати і географічний регіон, з яким ви працюєте. Наприклад: жінки/чоловіки з Харкова віком від 25 до 40 років.

2. Ви є в соціальних мережах?
На даний момент в світі існує кілька великих медіа-платформ. Проте найбільшою інтернет-спільнотою залишається Facebook, де зареєстровано понад 2 мільярди користувачів з усього світу. Популярні соціальні мережі, такі як Facebook — це одне з найкращих місць, де можна зустріти потенційних клієнтів. Тому безперечно є сенс зареєструвати тут і свою компанію. Такі платформи, як Facebook та Instagram, чудово підходять для того, щоб люди могли обговорити вашу діяльність. Вони можуть не тільки ставити лайки, а й ділитися постами про ваш товар або послугу, що дозволяє вам легко з ними взаємодіяти.

3. Додайте сайт в довідники підприємств.
Завдяки інтернету власники малого бізнесу можуть без проблем додати свої компанії в місцеві довідники. Після реєстрації в такому довіднику люди з легкістю зможуть знайти вашу організацію на карті, а також отримати контактні дані. І що цікаво, за реєстрацію в таких довідниках ви не заплатите ні копійки.

4. Розкажіть про себе на форумах.
Якщо у вас є чітко визначений цільовий ринок, варто відправитися туди, де зібрані ваші ідеальні клієнти. Такий підхід діє як в інтернеті, так і в реальному житті. Які форуми відвідують ваші ідеальні покупці? Чи зможете ви допомогти їм? На багатьох сервісах заборонено публікувати рекламу, однак ніхто не забороняє вам брати участь в обговореннях і пропонувати свої послуги потенційним клієнтам, не вказуючи при цьому ніяких посилань. Якщо ваше повідомлення видастся їм цікавим, люди самі напишуть вам, щоб дізнатися подробиці.

5. Рекламуйте пости на Facebook.
Реклама на Facebook сьогодні користується величезною популярністю. Однак, якщо ви не до кінця розумієте, що робите, це може обернутися для вас значними витратами при мінімальному результаті. Найпростіший варіант такої реклами: щотижня писати пости, в яких буде зрозуміло показана політика вашої компанії та інформація, яку ви хочете донести до клієнта, і рекламувати їх у Facebook, щоб більше людей побачили ваше повідомлення. А найприємніше, що коштувати це буде всього декілька доларів.

6. Вказуйте адресу свого сайту всюди, де можете.
Якщо у своїй діяльності ви використовуєте мікроавтобуси або вантажівки, вказуйте свою назву і контактні дані на всіх транспортних засобах, щоб люди бачили, що саме ви обслуговуєте їх сусідів, і могли відразу ж дізнатися, як з вами зв'язатися. Така інформація повинна бути на всій вашій продукції/етикетках продукції. Замовте магніти з назвою компанії і її контактами і роздавайте вже існуючим та потенційним клієнтам. Чим більше людей буде знати ваші контактні дані, тим більше клієнтів ви зможете отримати.

7. E-mail маркетинг.
Останній, але не менш важливий інструмент просування — це е-mail маркетинг. Це дешевий і в той же час ефективний спосіб залучення клієнтів. Проведене компанією Epsilon дослідження показало, що 54% опитаних більш позитивно ставляться до компаній, які відправляють їм електронні листи. Більш того, 71% респондентів зазначили, що під час шопінгу вони завжди пам'ятають про листи, отриманих від різних компаній. Ці результати якнайкраще підкреслюють важливість е-mail маркетингу. Але що конкретно потрібно зробити? Ось кілька цікавих ідей для листів, які можна використовувати прямо зараз:


  • інформація про нові продукти;

  • інформація про акції та розпродажі;

  • рекомендації продуктів, аналогічних або доповнюючих до тих, що клієнт вже придбав (такий підхід спонукає клієнтів повернутися і зробити ще одну покупку);

  • купони на знижку для клієнтів, які давно не відвідували ваш сайт;

  • поради та цікаві набори, пов'язані з вашими продуктами (так ви не тільки надихнете клієнтів, але і змусите їх відвідати саме ваш магазин).
  • Не намагайтеся одночасно застосовувати всі перераховані стратегії. Виберіть одну або дві найбільш цікавих. І пам'ятайте, незалежно від того, яку саме стратегію ви вибрали, ключ до успіху полягає в наполегливості і ефективній роботі. Не прагніть оцінювати результати, якщо ви ще не доклали жодних зусиль для їх отримання.

    Як бачите, для того щоб привести клієнтів в свій інтернет-магазин або на сайт компанії, не потрібні мільйони доларів. Набагато важливіше використовувати правильні канали реклами і не забувати про креативний і системний підхід.

    Тепер, коли ви дізналися про секрети економічної і ефективної реклами, прийшов час випробувати ці стратегії особисто. Не бійтеся виділятися, і тоді у вас все вийде!
    Читайте та обговорюйте, та приєднуйтесь КИЇВ до нашого соціуму - Telegram або Facebook
    Ще новини





    На початок