Написати нам  -  Розмістити статтю  -  Телеграм  -  Facebook  -  YouTube.новини  -  На головну 


   

Мотоцикл Loncin Voge LX300GY-A DS2 Pro: огляд потужної новинки з Піднебесної


Нова модель Loncin приємно здивувала покупців. Технічні та конструктивні рішення компанії у виробництві мототехніки ставить перед фактом, що китайський виробник хоче і може робити якісні та надійні мотоцикли.
Мотоцикл Loncin Voge LX300GY-A DS2 Pro: огляд потужної новинки з Піднебесної

Модель Loncin Voge LX300GY-A DS2 Pro — це повноцінний байк класу ендуро. Даний екземпляр – яскравий приклад того, що поширене твердження про ненадійність китайських мотоциклів вже давно неактуальне. Ця модель — ідеальний варіант для швидкого і, найголовніше, безпечного пересування в умовах відсутності будь-якого дорожнього покриття. Агресивний ззовні дизайн, що запам'ятовується з першого погляду, істотно виділяє байк з загальної лінійки позашляхової мототехніки.

Дизайн
Зовнішній вигляд мотоцикла спроєктований виключно з однією метою — їзда по бездоріжжю. Відмінні технічні характеристики та елементи сучасного дизайну збалансовано поєднуються в моделі. Тут немає абсолютно нічого зайвого.

Величезний дорожній просвіт у 285 мм дає впевненість у подоланні дорожніх перешкод : від ям і купин до ступенів та поваленого дерева. Висота до сидіння — 910 мм, значення достатнє як для райдера середнього зросту, так і для високої людини.

Величезне посилене кермо з прогумованими ручками дає повний контроль над байком на будь-якій швидкості і на різному дорожньому покритті. Світлотехніка LED відмінна. Електронна панель приладів максимально інформативна, має вибір різних кольорів підсвічування. Параметри на панелі добре видно навіть при потраплянні на неї прямих променів сонця.

Додаткова опція, яка входить в базову комплектацію мотоцикла, — високе вітрове скло, яке захищає водія від зустрічного потоку повітря, покращує аеродинаміку. Великі колеса з «зубатою» гумою та підвіскою налаштовані для комфортної та керованої їзди по бездоріжжю. Розробник обладнав модель у базовій комплектації стопами, поворотами та кріпленням під номер. Це дає можливість поставити байк на облік, що є рідкістю для мототехніки класу ендуро.

Пластик на мото високої якості, стики ідеально підігнані, під час руху відсутні сторонні звуки. Між панеллю приладів та вітровим склом виробник завбачливо залишив місце для кріплення навігатора, який власник може встановити самостійно.

Двигун
Силовий агрегат цієї моделі мотоцикла заслуговує на особливу увагу. Байк комплектується чотиритактним одноциліндровим двигуном водяного охолодження з балансувальним валом YF300 (тип Kawasaki KLX).

У моторі два кулачкові вали, що дає можливість найбільш точно встановити фази ГРМ і, як наслідок, мати велику потужність. Силовий агрегат має чотири клапани на циліндр, що покращує наповнення циліндра горючою сумішшю, а також прискорює відведення відпрацьованих газів. Обсяг становить 292,4 см3 з потужністю 29 к. с. (при 8500 об/хв). Це є відмінним показником, тому власник мото не буде відчувати нестачі потужності.

Максимальна швидкість дорівнює 130 км/год, дає абсолютну впевненість як на бездоріжжі, так і у міському потоці. Витрата палива на 100 км шляху складає всього 3 л. За такого обсягу двигуна та з урахуванням цін на паливо це суттєва економія фінансів.

Трансмісія та підвіска
Loncin Voge LX300GY-A DS2 Pro укомплектований сучасною шестиступеневою коробкою передач, яка дозволяє динамічно розганяти байк по всьому діапазону обертів двигуна. КПП працює в парі з багатодисковим зчепленням у масляній ванні.

Потужність від силового агрегату на заднє колесо передається якісним та посиленим ланцюгом 520. Підвіска розроблена з урахуванням їзди по різних типах доріг. Спереду встановлена ​​посилена телескопічна вилка перевернутого типу, яка з легкістю витримує навантаження без пробоїв на будь-яких нерівностях дорожнього покриття. На пір'я вилки у базовій комплектації встановлюється захист, що робить тривалою працездатність даного вузла мотоцикла. Задня підвіска зроблена маятниковою з моноамортизатором, вона працює через систему ProLINK.

Гальмівна система та колісна база
Мотоцикл укомплектований надійною гідравлічною системою гальм. Передня система — це диск, який працює в парі з двохпоршневим супортом. Задня гальмівна система також дискова, але має однопоршневий супорт. За будь-якої швидкості та якості полотна дорожнього покриття вона забезпечує швидку й надійну зупинку байка, без заметів та ривків.

Збалансована колісна база розміром 1470 мм дає абсолютний контроль над мотоциклом при входженні у будь-який поворот. Спицовані колеса мають такі розміри: переднє — 90/90-21 та заднє — 120/90-18. Разом із встановленими позашляховими шинами вони дають прогнозоване управління байком під час будь-якої погоди.

Технічні характеристики:


  • Двигун — 1-циліндровий 4-тактний, 2 кулачкові вали рідинного охолодження; 4 клапани, система впуску DOHC; робочий об'єм — 292,4 см3; діаметр та хід поршня — 78 х 61,2 mm; макс. потужність — 29 к.с. / 8500 об/хв; макс. крутний момент — 24,5/7000 Нм/об/хв.

  • Тип зчеплення — багатодискове в масляній ванні.

  • КПП шестиступенева — ланцюг 520.

  • Максимальна швидкість — 130 км/г.

  • Гальма передні — 2 диски, 2-поршневі супорти.

  • Гальма задні — дискові, гідравлічні.

  • Шина передня — 90/90-21.

  • Шина задня — 120/90-18.

  • Дорожній просвіт — 285 мм.

  • Суха вага — 160 кг.
  • Loncin Voge LX300GY-A DS2 Pro — це мотоцикл з лінійки преміальних моделей. Усі вузли та агрегати виконані з бездоганно якісних комплектуючих. Модель становить реальну конкуренцію європейським та японським виробникам даного класу, залишаючись у більш доступному ціновому діапазоні.

    Ближче познайомитися з нею можна у «Фоксвелл моторз». Менеджери в повному обсязі проконсультують з питань щодо моделі, також виконають передпродажну підготовку байка.
    Читайте та обговорюйте, та приєднуйтесь КИЇВ до нашого соціуму - Telegram або Facebook
    Ще новини
    Коронавірус все ще становить загрозу для здоров'яХоча пандемія COVID-19 значно пішла на спад, багато людей досі хворіють на коронавірус, але вже не поспішають здавати аналізи





    На початок